Aktualności

18.06.2023
Wyniki trasy pieszej dostępne pod tym adresem.

 

 

Program III Nadwiślańskiego Rajdu Przygodowego 17.06.2023r.:
8:30 – otwarcie biura zawodów, wydawanie kart startowych
9:10 – odprawa techniczna trasy pieszej
9:30 – start trasy pieszej
9:40  – odprawa techniczna trasy rodzinnej
10:00 – start trasy rodzinnej
14:30 – limit czasu dla wszystkich tras
nagrodzenie zwycięzców trasy pieszej – po ustaleniu wyników pierwszych trójek MM i MIX

 

15. września 2015r.menu3drerun

Z przesłanych przez Was tracków zrobiłem wizualizację. ładnie widać jak poruszaliście się na Waszych trasach :-).

Po otwarciu strony (działa w Chromie, Mozilli i nowszej wersji IE), najlepiej poustawiać menu wg instrukcji z obrazka obok (ale nie trzeba 🙂 ). Tail length zamiast klikania w strzałkę można zmieniac klawiszami R i T lub ustawić na Max.
Po oddaleniu nieco maplki scrollem wystarczy kliknąć Play/Pause. Oddalać/Przybliżać można też + i – na klawiaturze numerycznej, a obraz may ustawiać sobie chwytając i przeciągając mapę.
Sliderem na dole można sobie przesuwać oś czasu.

Miłej zabawy!
Ps.: Nadal mogę dorzucić brakujące ścieżki o ile mi je przeslecie.

 

 

7. września 2015r.

Wyniki trasy pieszej
Wyniki trasy pieszo-rowerowej

4. września 2015r.

OZNACZENIA PUNKTÓW KONTROLNYCH (PK).
Będę o tym mówił na odprawie technicznej, ale przy okazji wrzucam do pokazania (tak dla przyzwyczajenia oka 😉 ).
Trasa piesza to kolor purpurowy (po drukarsku magenda 100%), Trasa rowerowa to kolor błękitny (po drukarsku cyan  100%)
Wspólne PK na trasie są zaznaczone okręgami błękitno-purpurowymi.

oznaczeniapk

 

 

3. września 2015r.

Przypominam o konieczności posiadania przez jedną osobę „akcesoriów kąpielowych” ;-). Jedno z zadań będzie związane z pływaniem. Raczej nie trzeba będzie z ręcznikiem biegać na trasie, ponieważ pływalnia jest tuż przy bazie zawodów i wygodniej będzie zostawić go np. w samochodzie. Ze względu na bliskość startu, żeby uniknąć tłoku basen będzie dostępny godzinę po starcie.

 

1. września 2015r.

RYWALIZACJA NA TRASIE PIESZO-ROWEROWEJ.Uczestnicy trasy pieszo-rowerowej najpierw będą mieli do pokonania około 3-3,5 km pieszo i do zaliczenia obowiązkowych 2 punktów kontrolnych. Po powrocie do bazy Rajdu wyruszą na rowerach. Część rowerowa będzie miała około 45-47 km.
2 punkty na odcinku pieszym są obowiązkowe w tym senie, że nie będzie możliwości zaliczenia ich po lub na trasie rowerowej.
W razie wątpliwości proszę o pytania.

 

28. sieprnia 2015r.

UWAGA! UWAGA!!! ZMIANA LOKALIZACJI BAZY RAJDU!
Biuro zawodów i baza Rajdu będzie usytuowana na kąpielisku MOSiR w Czechowicach-Dziedzicach!
Nowa lokalizacja jest położona około 500m na północ od poprzedniej: Stadionu Miejskiego.

kapielisko-mapa

27. sierpnia 2015r.

PLAN DNIA II Nadwiślańskiego Rajdu przygodowego 5. września 2015r. na stadionie KĄPIELISKU MIEJSKIM MOSiRu, przy ulicy Legionów.
8:00 Początek pracy biura zawodów,
9:15 odprawa techniczna,
9:30 start,
15:00 koniec limitu czasu na pokonanie wybranej trasy,
16:00 (może 16:15) rozpoczęcie oficjalnego zamknięcia imprezy z wręczeniem statuetek dla zwycięzców oraz konkursem z narodami.

26. sierpnia 2015r.

GŁÓWNA NAGRODA (do zdobycia w konkursie na zakończeniu Rajdu).
FUNDATOREM głównej nagrody jest FIRMA POLWAX www.polwax.pl, dzięki której mamy dla Was świetny zegarek sportowy Polar M400 (dokładny opis można zobaczyć na stronie producenta) z pomiarem tętna i czujnikiem GPS, 
zaawansowanymi funkcjami treningowymi, a także możliwością monitorowania całodobowej aktywności.

m4001c

Dziękujemy!

24. czerwca 2015r.

Zaczynamy!
Zaprzaszamy na drugą edycję rajdu 5. września 2015 roku.
Dla urozmaicenia w tym roku będzie się można zmienrzyć na trasie pieszej, ale również na pieszo-rowerowej.
Formularz zgłoszeń na Rajd znajduje się pod tym odnośnikiem.
Do końca czerwca jest promocyjne wpisowe: 30 zł od pary (po tym terminie będzie to 40 zł).
Wpłat proszę dokonywać na konto:
71 2030 0045 1110 0000 0240 5300
Miejskie Towarzystwo Sportowe WINNER
ul.: Sobieskiego 48, 43-502 Czechowice-Dziedzice,
z dopiskiem NRP + nazwa zespołu (lub imię i nazwisko jednej osoby w zespole).

8 września 2014r.

Zapraszam do GALERII.

7 września 2014r.

WYNIKI I NADWIŚLAŃSKIEGO RAJDU PRZYGODOWEGO

Kategoria MIX

m-ce Zespół,
zawodnicy
zaliczone
PK
czas na
mecie
min
karne
czas
końcowy
1 Team 360stopni
Ireneusz Waluga, Agnieszka Solik
18 2:14 2 2:16
2 OTK Rzeźnik Gliwice
Aleksandra Popiel-Kruk, Ireneusz Towarek
18 2:21 7 2:28
3 Amba Adventure Team
Anna Kaźmierczyk-Słomka, Piotr Brzoska
18 2:38 10 2:48
4 Eventyr MIX
Krzysztof Mański, Hania Szczypka
18 2:43 25 3:08
5 Drużyna A
Aleksandra Tomanek, Artur Magiera
18 3:22 9 3:31
6 Kotki
Marzena Kotowicz, Grzegorz Kotowicz
18 3:30 2 3:32
7 GB Gwarek Tarnowskie Góry
Beata Mazgaj , Maciej Rurański
18 3:09 24 3:33
8 Gas Engineering
Maria Prandzioch, Jacek Kozicki
18 3:22 18 3:40
9 Ultra Beskid Sport
Joanna Orłowska, Grzegorz Orłowski
18 3:13 48 4:01
10 Pszczelarze znad Piotrówki
Hanna Marszałek, Piotr Marszałek
18 3:32 32 4:04
11 PATRIA II
Jacek KozłowskI, Maria Kozłowska
18 4:27 12 4:39
12 Drużyna Gabrysi
Patrycja Francuz, Jacek Litewka
18 4:25 22 4:47
13 F-team
Ewelina Knaś, Łukasz Knaś
18 4:36 12 4:48
14 Instalki
Beata Światłoń, Dawid Figołuszka
18 4:33 30 5:03
15 Brygada MR
Maria Grzesiek, Radosław Duda
18 5:15 16 5:31
16 Syreny
Mateusz Hulbój, Dorota Ubych
18 5:43 30 6:13
17 DREAM TEAM
Aneta Ubych, Rafał Kopeć
18 5:43 32 6:15
18 Orzech Team
Agata Kozińska, Grzegorz Nidecki
17 3:37 12 3:49
19 Podstarzyniec Team
Julia Paszek, Adam Przybyła
13 4:53 3 4:56
20 Nic
Kinga Karas, Sebastian Pawlus
10 4:21 34 4:55

Kategoria KK

m-ce Zespół,
zawodnicy
zaliczone
PK
czas na
mecie
min
karne
czas
końcowy
1 Kajak Team Czechowice-Dziedzice
Magdalena Żaczek, Weronika Paszek
18 3:11 9 3:20
2 CA Broker, CA Aktywni
Katarzyna Łagosz, Katarzyna Pecyna
18 3:18 42 4:00
3 Łowcy chaosu
Ewelina Chwałek, Agnieszka Chwałek
18 3:54 32 4:26
4 Topór
Monika Topór, Magdalena Topór
18 4:27 4 4:31
5 PATRIA I
Jolanta Kozłowska, Wiktoria Kozłowska
18 4:23 25 4:48
6 MG&MG
Magdalena Grzyb , Marta Gamrat
18 5:11 40 5:51
7 Kojoty
Julia Pawlus, Katarzyna Pawlus
10 4:21 30 4:51
8 Arielki
Kamila Karas, Sylwia Klimek-Karas
4 2:27 6 2:33

 

Kategoria MM

m-ce Zespół,
zawodnicy
zaliczone
PK
czas na
mecie
min
karne
czas
końcowy
1 Homa/Płoskonka
Bogusław Homa, Damian Płoskonka
18 2:30 6 2:36
2 3+
Robert Gawlak, Paweł Kopacz
18 3:14 17 3:31
3 Bartess team
Marcin Hałas, Mariusz Nowak
18 3:12 19 3:31
4 Mój kraj taki piękny
Sebastian Mański, Maciej Szczypka
18 3:02 30 3:32
5 CMS
Krzysztof Matuszek, Piotr Kosmala
18 3:05 33 3:38
6 Felix
Bartosz Tonderski, Wojciech Tonderski
18 4:19 12 4:31
7 PP Team
Piotr Zarębski, Paweł Gola
18 4:33 28 5:01
8 Ws&PG
Wiesław Serafin, Paweł Gamrat
18 5:11 39 5:50
9 Leszcz Team
Paweł Jary, Wojciech Leszczorz
17 3:28 17 3:45
10 Media Target Team
Michał Kapuśnik, Paweł Kapuśnik
17 4:35 21 4:56
11 Drużyna K
Tomasz Kapuśnik, Łukasz Kapuśnik
17 4:35 24 4:59
12 ORZEŁ TEAM
Andrzej Orzoł, Patryk Orzoł
16 5:25 28 5:53
13 Chędogi
Eryk Stępień, Stanisław Stępień
13 4:08 30 4:38
14 Lions
Waldemar Kozik, Wiktor Kozik
13 4:08 37 4:45

 

4 wrzesnia 2014r 23:20

Gdyby ktoś miał potrzebę uzyskania pilnej informacji, to proszę o kontakt: 733 574 621

Aha – drobna uwaga do komunikatu technicznego i braku depozytu rzeczy na basen. By nie nosić ręcznika istnieje możliwość zaparkowania samochodem przy samym basenie (~500m od startu/mety rajdu). Ze względu na bliskość basenu ten punkt kontrolny zostanie otwarty o godzinie 10.00 by uniknąć korków tuż po starcie.

3 września 2014r.

KOMUNIKAT TECHNICZNY

Biuro zawodów będzie czynne od godziny 7.30, zapisy do 8.45 w bazie rajdu, na stadionie MOSiRu, przy ulicy Legionów 145. Przed stadionem jest możliwość zaparkowania samochodem.

O 9.00 będzie odprawa techniczna (krótkie omówienie dla tych, co pierwszy raz), wspólne zdjęcie i start (około 9:15-20)

2 punkty będą miały ograniczony czas otwarcia (punkt pierwszy oraz pływalnia). Informacja będzie podana w opisie punktów kontrolnych na mapie.

Od około godziny 12. będzie można posilić się w bazie rajdu

O 15.00 minie limitu czasu. Zespoły, które nie wrócą do tej godziny nie będą klasyfikowane.

W bazie rajdu będzie możliwość skorzystania z prysznica.

Zakończenie rajdu, rozdanie nagród i dyplomów zaplanowane jest na godzinę 16. w Starej Kablowni (oddalonej o 1,7 km od bazy rajdu).

Nie będzie możliwości zdeponowania ręcznika, stroju kąpielowego dla zadania na basenie. Pływać będzie jedna osoba z zespołu, wedle uznania. W regulaminie pływalni jest zabroniona kąpiel w szortach i wstęp obowiązkowo w klapkach, ale szorty i brak klapków nie będzie problemem. Pływalnię od bazy dzieli około 500m, dlatego można rozważyć pozostawienie rzeczy na basen w samochodzie lub w szatni, lub ewentualnie przed startem przeparkować samochód na parking przy basenie.

Ze wzgędu na bliskość pływalni od startu rajdu ten punkt kontrolny będzie czynny od godziny 10.00.

Nie ma narzuconej kolejności zaliczania punktów kontrolnych (z wyjątkiem pierwszego), ani sposobu dotarcia do tych punktów (pod warunkiem, że będą to własne nogi). Wyjątkiem jest jeden obszar zabroniony, przez który nie wolno przechodzić pod groźbą dyskwalifikacji (zaznaczony na mapie i będzie omówiony na odprawie).

Na części punktów kontrolnych będą do wykonania zadania specjalnie. Staraliśmy się je tak obstawić i zorganizować, by zminimalizować ryzyko powstania kolejek. Gdyby takie kolejki powstały, to czas spędzony w kolejce na wykonanie zadania nie będzie odliczany od czasu dotarcia do mety.

Dla przypomnienia – coś do pisania (długopis/ołówek itp.) będzie potrzebny na przynajmniej kilku punktach, dlatego proszę o tym nie zapomnieć.

 

26 sierpnia 2014r.

Zapraszaszamy również do śledzenia naszego profilu na Facebooku (nie wymaga logowania), na którym publikujemy najnowsze informacje „z terenu”, ciekawostki itp.
https://www.facebook.com/pages/Nadwi%C5%9Bla%C5%84ski-Rajd-Przygodowy/656633357740229

 

19 sierpnia 2014r.

Wychodząc naprzeciw „solistom” chcącywm wziąć udział w rajdzie chcemy zapropomnować możliwość ogłoszenia się jako poszukującego/poszukującej drugiej „połówki” do pary. Osoby takie proszę o przesłanie krótkiej informacji o sobie (wraz z kontaktem), a zostanie ona umieszczona pod listą startową w dziale Zapisy i lista zgłoszonych.

 

9 sierpnia 2014r.

Mamy koszulki „rajdowe” dla pierwszych 80 zespołów!
Przy zgłoszeniu proszę wpisywać rozmiar zamawianej koszulki.

koszulka

 

1 lipca 2014r.

Ruszają zapisy na rajd. Zespoły można zgłaszać wysyłając emaila na adres: zapisy@nadwislanskirp.pl.

 

30 maja 2014r.

Ruszamy! Nasza strona zaczyna oficjalnie działać. Na bieżąco będą pojawiały się informacje o rajdzie.
Na początek prezentujemy nasz plakat.
plakat